De Kuota Khan disc is de ultieme mix van stijfheid, comfort en gewicht.
Deze ongeëvenaarde resultaten konden worden behaald door een mix van nieuwe zeer high modulus carbonsoorten en de nieuwste lamineringstechnieken. De ultra fijne staande achtervork in combinatie met de oversized asymmetrisch liggende achtervork zorgen voor een verhoogde trilling absorptie met behoud van een hele hoge torsiestijfheid.
De achteruit liggende patten en de vorm van de voorvork zorgen voor een stabiel en snel stuurgedrag in combinatie met een korte wielbasis. De combinatie van dit alles is een uitstekend licht, comfortabel, stabiel en snel raceframe met een gewicht van slechts 860 gram (maat M - gelakt frame, metalen delen inbegrepen).
De Kuota Khan is verkrijgbaar in een versie voor velgremmen en in een versie voor schijfremmen.
Verkrijgbaar in XXS -XS - S - M - L - XL - XXL
Kleur: black on black - black red team
Prijs frame: 3195.0€
Frame | Headset | Bottom Bracket | Zadelpen |
---|---|---|---|
Monocoque Carbon | 1 1/8 - 1 1/2 | BB386 | Kuota carbon 27.2mm |
Racing geometry
Internal cable routing
Bottom Bracket BB386
Oversized balhoofd
Kuota monocoque
Hidden seatpost clamp
Kuota Optimized Size Management
Aero concept
High Modulus carbon fiber
DI2 ready
Sizes | XXS | XS | S | M | L | XL | XXL | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
A | Seat tube total length | 435 | 449.6 | 468.7 | 497 | 516.3 | 546 | 566.5 |
B | Top tube length | 485.2 | 510 | 525 | 540 | 560 | 575 | 590 |
C | Seat tube angle | 75° | 74.5° | 73.5° | 73.5° | 73° | 72.5° | 72.5° |
D | Head tube | 110 | 120 | 125 | 145 | 160 | 180 | 200 |
E | Head tube angle | 69.5° | 71° | 72° | 72.5° | 72.5° | 73° | 73° |
F | BB drop | 72 | 70 | 68 | 68 | 68 | 66 | 66 |
G | BB to front wheel | 572 | 573.3 | 571.3 | 582.5 | 597.7 | 603.5 | 618.1 |
H | Chain stay | 402 | 402 | 402 | 402 | 404 | 404 | 404 |
I | Wheel base | 962.9 | 964.8 | 963.5 | 974.7 | 992.1 | 998.4 | 1013.1 |
J | Fork rake | 48 | 48 | 48 | 48 | 48 | 48 | 48 |
K | Standover height | 767.9 | 782.8 | 791 | 811.8 | 826.1 | 847 | 866.1 |
L | Standover height offset | 104 | 114.9 | 137.6 | 141.1 | 151 | 164.3 | 170.4 |
Reach | 502.9 | 515.8 | 522 | 542.8 | 557.1 | 576 | 595.1 | |
Stack | 355.1 | 364.7 | 369.3 | 378.5 | 389.3 | 393.8 | 402.7 |
Shimano Dura-Ace Di2 | Shimano Dura-Ace | Shimano Ultegra Di2 | Shimano Ultegra | |
---|---|---|---|---|
Crankstel | Dura-Ace 172.5 52-36 | Dura-Ace 172.5 52.36 | Ultegra 172.5 52-36 | Ultegra 172.5 52-36 |
Cassette | Dura-Ace 11-25 | Dura-Ace 11-25 | Ultegra 11-28 | Ultegra 11-28 |
Derailleur | Dura-Ace Di2 | Dura-Ace | Ultegra Di2 | Ultegra |
Remmen | Dura-Ace | Dura-Ace | Ultegra | Ultegra |
Banden | Michelin Power End 28mm | Michelin Power End 28mm | Michelin Power End 28mm | Michelin Power End 28mm |
Stuur | Deda Zero100 | Deda Zero100 | Deda Zero1 | Deda Zero1 |
Zadel | Selle Italia SLR flow | Selle Italia SLR flow | Selle Italia SLS flow | Selle Italia SLS flow |
Wielen | Miche Revox DX | Miche Revox DX | Miche Revox DX | Miche Revox DX |
Prijs | 8195.0€ | 7495.0€ | 6795.0€ | 6095.0€ |
Wielen | Miche Race DX | Miche Race DX | Miche Race DX | Miche Race DX |
Prijs | 6995.0€ | 6295.0€ | 5595.0€ | 4895.0€ |